Heeeeeeeeey .. what´s going on?

Hej!

Min fredag var inte den mest lyckade, för det första hann jag inte göra mitt hemprov i psykologi, och sen så när jag skulle bege mig till jobbet så börjar jag backa ut från utfarten , men precis bakom har den dumma jävla grannen ställt sin "fina" bil så jag var så noga med att inte backa på den igår , men då smäller det, och då hade jag kört in i en skrotig volvo istället, och ja hjag blev så jävla förbannad så pappa fick ta hand om det medan jag gick och kastade in cyklen i väggen! Fick en liten smäll på vänster baksida av huvudet , är lite öm och har en mindre fin bula men annars gick det bra! 
   Fick ringa Caroline på jobbet, som sa att jag inte behövde komma..

Framåt kvällen så behövde jag annat att tänka på så jag hängde med Erik till topspin, hämtade han typ tio över nio sen träffade vi Catrin, Angelika, Lina och Malin på toppan, sen begav vi oss till tres och morris.. riktigt mycket äckelfolk ute, och är man nykter och tar det lugnt då gillar man inte när sliskiga 30 åringar kommer fram och äcklar sig, usch.. jag och Lina fick gå ifrån dansgolvet flera gånger! Morris Dj´n suger ju fruktansvärt mycket, så fort det kommer en bra låt så blir man nöjd, men nej då börjar det puckot sabba den med sina hemska ljud, det är annat med tres, alltid bra musik :) 
     Något som är kul när man är nykter är att se när alla fulla gör bort sig, haha !( JonJon! )haha , 

Jag, Fj och Anton begav oss hem , rolig bilresa hem :P Deras Magaluf gäng har förfest innan Ip på midsommardag , så jag och Blegel blev hedersgästinbjudna :) 

Vaknade imorse av att Jon smsade "visst har man en främre och en bakre minisk?" eftersom vi skadades och opererades samtidigt så tror han att jag har svar på alla frågor som han missadeatt fråga sin läkare, sen opererades jag av en mycket bättre dessutom så inte så konstigt att jag fått dela med mig av alla info jag fått ! :)  Men ja jag misstänker att det köttet skadade sig igår igen på fyllan ! får väl ringa och höra hur det är med honom..

Nu ska jag börja läsa lite psykologi sen ska jag bege mig till jobbet, fortfarnde öm i huvudet och pallar inte med alla ljud , så får hoppas att det är någorlunda lugnt ikväll , är väl knappast så antar jag ! 

Ha det fint, Pusssar! 



Grymt bra låt :)



Remix på What´s up :)




Nu skulle man varit i sölvesborg.. istället får jag Emilie och Hagdahl ligga hemma och sura istället! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0