Kvällen plus lite bilder

Blev en hel kväll på SARAMIS ( Lina det har bytat namn nu , Salamis är Saramis.. helt uppkallat efter mig)
:)

Det var väldigt trevligt folk men inte så många från damlaget :/ Endast  Jag, thilda, josse, teresia, Thina, Monkan, Madde och Monkans kompis Lina.. 

Vi åt och så.. as kul var det när "nyttigaEmil" står och skryter om sin mangochutney marinerade köttbit, han var så förbannat nöjd med den,  men medan Thilda kollar bort så flyttar Mandus vårt kött haha så hon tar fel och häller hennes Köpemarinad på hans fina kött som han jobbar hårt med hahaha och han blev så ledsen över att de bara smakade grillkrydda haha ! Thilda lyckas med allt.. sen blev det kubbturnering :) Vårt dreamteam bestod av : Mig, Mandus, Fidde, Markus, Madde och Lina :) självklart vann vi .. poängkungar jag och Mandus ;) och jag avgjorde självklart ;)

Vi flyttade in i klubbstugan och snackade lite gött och så.. Josse och jag kan inte släppa alcazar alltså.. "ni vet den när man gör så här med fötterna!"(bara vissa utvalda i damlaget som fattar)
   Jag åkte hem ganska tidigt p.g.a stressig dag imorgon och så.. men självklart så lurar de i mig en massa kaffe så nu kan jag inte sova .. så istället ska vi myspysa framför lite filmer ;) weee likeee..


Här kommer lite bilder :) Först och främst från denna kvällen, men även lite gamla bilder jag glömt föra över :)

        

Bild:
1. Lag 1.. på bild, Norrlänningen, Emil,Thilda och Joel.
2. Thilda ska kasta ,
3. Lina, Fidde och Mandus. ( som gärna blir kallad snygg-Mandus)
4.Madde, Josse,Teresia & Mandus :)
5. Teresia, Mandus och Gerry.
6. Lite Joel, Monkan och Ekberg
7. Thina som undvek kameran hela kvällen :(

  






    

1. Barnkalas.. jag och Alexs stekte i solstolar istället.. inget tålamod, plus att alexs skulle de slå på , och jag var någon man skulle sitta i knät hos, och en liten kille , han i rött han kallade mig mamma och skulle hela tiden hålla handen:P as söt..

2. Rasmus och Emmsi :)

3. Emmas nya cykel :D som hon inte cyklar på :P





Nu blir det bingen .. upp tidigt imorgon och duscha.. sen hämta Thess kvart i tio..

Godnatt, ha en trevlig helg .. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0