Tjenixen



Idag är jag faktiskt riktigt nöjd med träningen :) tiden gick dock väldigt snabbt men kul var det =) mycket spel på liten yta och mycket skott , vilket jag behöver men det har blivit bättre tycker jag :) till och med vänsterfoten börjar lossna nu:)
   Är nog spelklar i mitten av Juni :) Det värsta är att jag kommer jobba nästan alla söndagarna och det sabbar ju det mesta med fotbollen om det inte är tidigt på förmiddagen.

På fredag så ska gamla tjejgänget plus extra folk ut:) jag hade lovat blegel sen tidigare så hon går i första hand , men efetrsom jag slutar jobba 20.00 så hade det varit gött om man lyckats få Blegel med sig så kunde man träffa fia o maria o alla dom i stan:) B , wanna join;)?

Blir kanske så att vi turar efter balen imorgon fram till morgonen och sen tåg hem istället för att Ollie hämtar oss, får se vad Blegel säger, men kan vara skönt att få skjuts hem också , dessutom har oskar sin nya grymma bil så hade varit kul o åka i den .. om jag inte kan få honom att köra en sväng ikväll.. men tveksamt att han pallar med mig idag!

Nu ska jag lägga champagnen på kylning, skriva handelslista till mother ,  lägga fram allt inför imorgon, fixa med planeringen , lämna sovkläder till Blegis, och gud vet vad. ska faktiskt öva på mina pokerskills , Krille fixade ett övningsprogeram till mig så jag kan vinna lite mer pengar av dom nästa helg ;) Im on fire nu :)


Pussshaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0