Tjabbalabbalobbaloo.

Nu har jag precis tränat fotboll:D och jag var med på allting :D tog det lite lugnare på vissa saker, men det var kul :) Var en kul träning i alla fall , men när vi skulle spela så var jag rädd om mitt knä så jag fick uppgiften att vara anfallare men jag skulle bara springa och fjönta mig där uppe :P haha .. eftersom jag är rädd för att skjuta med knät fortfarande s blev det att jag fick springa hela tiden istället, satsade på det ! Inte det lättaste med terminatorskyddet på knät, riktigt jävla tungt men tyckte ändå att det gick bra :) det var kul!
    Kan fortfarande ine lira match , och på lördag är både Chrille och Joel iväg så jag ska med som lagledare, derby och allt mot strövels :) skojskoj! 

     Jag och Lena hade en pakt när vi körde match , med straff om den man skulle markera gjorde mål:P vi fuskade och fegade lite,men tillslut fick alla straff och även vi :/

Imorgon är det tråkig skoldag.. fullpackat med lektioner och det är inte kul..  särskilt inte när dagen börjar med matte.. Avslutningen på dagen är lagboll och Mariusz och Ljungbäck håller lektionen, fotboll it is :) we like. får hoppas att det är inomhus bara , pallar inte grus fotboll! Lite sinne har man på en person där, Erik också verkar det som, jag är liksom övergiven imorgon med all the boys, nicht fun  !

Ha det gotte allesammen.

Pussis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0