Strövels-eleverna var de roligaste!




Det året vi var nior så var vi fan helt cp alltså.. måste varit skönt när vi slutade  ! :D Här är en film som visar hur vi på strövels är här är det paralell klassen..  När ni ser killen med grön mössa så är det söt Marcus som är drabbad :D  gud vad jag saknar dig killen , helt sinnesjukt..

och gud vad man vill tillbaka till högstadiet.. aldrig haft så roliga år. Paddlingsdagen då So-Jocke lurade in oss i ett träsk haha ,
men sen å andra sidan hade jag aldrig börjat på gymnasiet så hade jag inte träffat min älskade Blegel <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Snacka om att man fick en del tillbaka blickar.. Det var tider när man gick på strövels!

2009-05-14 @ 08:02:51
URL: http://kaerleksbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0