Sonntag

Söndag, tråkiga söndag... sjukt stressiga söndag! Känns som om det är hundra grejer som jag måste hinna med idag, måste hinna bort och jobba och vill även hinna kolla lite på lagets match mot Bjäre men känns riktigt tveksamt faktiskt, och sen fick jag hem balklänningen idag , hon har lyckats sy UPP klänningen men det var inte tillräckligt insytt vid ovandelen så ja nu är frågan hur jag löser detta! Jag och mamma ska ge oss ut på stan imorgon för att se om det går att fixa , och sen ska jag hämta mitt fina halsband+armband, som jag får av mina småsystrar i studentpresent(?)  sen blir det direkt bort till Blegel och sen vidare till Johanna och Josefin för att fixa naglarna är rädd att det inte går att fixa mina! ( jag har väldigt små händer och väldigt väldigt korta naglar,).
  Just det ska hinna med att sola både idag och imorgon.  OCH jag måste inom Lina för att kolla väska:/
På tisdag är det verkligen slutspurten innan balen. Allt som inte är fixat måste fixas. sen är det träning på kvällen , och Filly ska med igen :)

På onsdag är det BALEN, fördrink hos mig sen till dunkers..  sen tidigt på torsdagmorgon så är det nog hem till Blegel som gäller.. sova där.

Med tanke på min stress-söndag så blir det nog inte allt för många inlägg idag! kanske när jag lyckats koppla av !


Pusss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0