Söndagslistan

Du heter: Sarah Maria Victoria Henriksson
Låt som när du är ledsen sörjer till? Hurtful - Erik Hassle
Beroende av: Alexsandra och Fotboll/innebandy
Vem behöver du mest just nu: Snarare vilka, alla mina vänner!
Vad tror folk om dig? Har inte frågat dom.
Vad får du oftast komplimanger för? ögonen
Vad säger du för att imponera på någon? ?
Hur imponerar man på dig? Vet inte orkar inte tänka ut ett svar heller
Brukar du skratta för dig själv? Som fan , haha
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "du måste komma hit oftare, börjar bli lite smått beroende. Puss på"
Äger du några converse: Aa , men använder inte dom.
Vad har du för mobil operatör: Telia
Är du allergisk i mot något: myggbett ;P
Nästa mål i ditt liv: studenten
Hur svarar du i mobilen: Hej det är Sarah, .. är det Filly så är det "ja vad vill du nu då?"
Vem ringde du senast? Blegel Baby
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: haj
Antal timmar sömn inatt: 10
Sov du ensam: nicht.
Brukar du komma i tid: aadå
När mår du bra: När jag gjort något bra
När blev du fotad senast: I fredags, jävla tina.
Hur känner du dig nu: nervös inför retoriken
Vanligaste färg på dina kläder: svart tror jag
Hade du en bra kväll igår: Jaddå :)
Favorit dryck på morgonen: Juice
Rakar du benen: Nej, .. jooo självklart, men vill ju inte göra "en filly" haha
När brukar du oftast gå och lägga dig: innan var det runt 4-5 , nu är det 00-01 typ.
Är du blyg? Ibland
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: gjorde innan men inte längre
Är du nöjd med ditt liv: hyfsat
Är du bortskämd: haha , nej tycker jag väl inte ;)
Vad gör du i morgon: är i skolan, är ,med ollie och Blegel?
Vad är det värsta du vet? svek
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? oj beror helt på
Vad längtar du till? Studenten
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja självklart
Vad använder du för shampoo? olika
Vad är det finaste du fått? har fått mycket fint . svårt att välja.
Du samlar på: samlade på vinkorkar innan och fotbollsbilder, nu är det inget:P minnen kanske.
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Nicke eller Alexs
Vilken tid gick du upp idag: Kl. 13.00
Har du sovit i din egna säng inatt: nej
Har du strumpor på dig nu: japp, mina mysstrumpor
Är det okej att gråta: Ja, alltid.
När grät du senast: innan idag till greys, men bara en tår i ögat så grät inte direkt,
Vad skulle du göra om du vann en miljon: investera i aktier, leva livet och köpa en fet bil :D
Bär du glasögon eller linser: Nej , men många tror att jag har linser.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon: mellan 11 och ett typ
Har du piercing: hål i öronen , räknas det ?
Vill du gifta dig: Ja!
Vill du ha barn: Ja
Solar du ofta: så fort det är sol ute så
Är du bra på att laga mat: hahah , jag tycker att jag är hyfsad, men skriver jag ja så kommenterar en massa och säger att jag är superkass.
Är du flygrädd: ibland
Hur vig är du: är överrörlig i höften och knäna , så vissa ställningar. (lät inte lite skumt)
Vad dricker du helst när du är törstig: Loka citron
Vilken är din favoritglass: piggelin
Tror du på ett liv efter döden: Ja
Tycker du om sushi: usch nej
Vad äter du helst när du ser på film: popcorn om det är med Fia :)
Bor dina föräldrar tillsammans: They do.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: blå
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Yes
Biter du på naglarna: gjorde innan.
Senaste låt du hörde: rap das armas..


Kommentarer
Postat av: Lina

Du har alltid mig Sarah <3

2009-05-25 @ 15:08:36
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0