Söndag.

Fy fan för vattenkrig med min pappa säger jag er, han har inga begränsningar, han sprutar vatten inomhus och han satsar mer på att trycka ner en på botten i poolen. Jag fick springa och ta skydd vid datorn hela tiden för det var det enda stället han undvek eftersom den kunde förstöras. Lagom blött i huset nu i alla fall. 

   Imorgon kom jag på att jag ska till frissan ganska tidigt.. :/ vill inte egentligen! Sen måste jag iväg till familia/väla och sen blir det Vita räck med studenterna :) Får hoppas att mor eller far agerar taxi eller så hoppas jag som vanligt på ollie.

Nu ska jag bege mig bort till mormor! Ska säkert bli trevligt.. funderar på att ta med datorn dit så Jonas kan skriva min historia ! :) Lars Carlsson gillar jag inte alls, jävla pucko!

Pussshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0