Söndaaag

Då var det söndag igen,  den heliga dagen då man bara ska vila eller göra annat. Jag väljer idag att göra annat och det blir myspys hos mormor med The Nilsson Family eller så blir det att kolla fotbollsmatch, skulle egentligen fått spela idag  men missade träningen i torsdags och för knäts skull så spelar jag inte match om jag inte haft en hel träningsvecka innan ! :) Laget möter Eket idag och de brukar vara duktiga, men inte omöjliga så det ska säkert bli bra :) Står Älgen så är det bud på att dra dsit på älgjakt, henne tycker vi inte om ;) Värsta stalkern, sa hej till henne en gång sen dess har hon följt efter mig.. kommer ihåg på novembercupen då hon gick och letade efter mig och jag och svante fick gå och gömma oss för henne i duschen och hon går in i vårt omklädningsrum för att leta efter mig. Hemska människa! 
   
   Nu ska jag gå bort till affären och köpa något till mamma tror jag!
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0