sent inlägg

Åkte in en stund till Alexs ikväll.. sen bjöd victor över oss på kaffe (!) haha.. jag och Alexs kämpade med att få ner det , men det var trevligt som sören :) en massa snack och han är en riktigt bra kille verkar det som:) vi snackade om allt mellan himmel och jord, och det var nog inte sista gången vi gick över dit :)
    Efter victor så var Blegel hungrig så vi körde inom statoil..    jag lämnade av Blegel ganska sent, och ja den där kaffen har slagit på nu.. jag kommer aldrig kunna somna..
Imorgon blir det skolan en snabbis, ska nog få tillbaka våra uppsatser och får jag bra betyg på min uppsats som skulle handla om något personligt där jag skrev om en person, så river jag sönder den. 

   nu ska jag göra mina knäövningar,och sen så fort jag kan spela fotboll fullt ut igen , så blir det andra prioriteringar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0