samstag

Nu är trekanten samlad igen ( Jag, Fillet och Blegis) :) först gick jag och Alexs bort till Lotta på vägen gick vi inom Oskis och kollade på den nya bilen han fått hem idag :) mördarbil , går fortare än vad ni kan föreställa er..  vi gick till lotta sen hem igen, när vi väl är hemma då skickar pappa oss till Lottas igen, kom hem.. och nu har vi precis ätit! Sjuk måltid som vanligt, jävla pappa både sabbar och gör tillvaron lite roligare.
    Nu har vi däckat lite.. Filippa somnade det första hon gjorde när hon kom hit.. nu ligger hon i soffan igen, Alexs spelar bubbletrubble och jag spelar go musik för dom ;) Sarah kan ! :)

    Nu ska jag kolla singing Bee.. är ju outstanding på det .. endast Tina kan utmana mig trror jag ;)


Pussar

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, game on ;)

2009-05-17 @ 12:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0