Onsdag

Ännu en skoldag klar, och jag fick även redovisa mitt examenstal :D underbaaart att vara klar med det nu, alltså ingen mer retorik! skolarbeten som återstår är historian och Psykologin =) kanske matte ,
    Näst sista lagbollen idag.. sjukt gött gäng har vi varit där så ska bli lite tråkigt att slippa det..  Haha idag spelade vi badminton.. gissa hur många det var som inte ville möta Duc, haha men jag hamnade i hans lag så sjukt gött, jag bara gled med på ett bananskal, han gjorde allting.
Sen fick jag och Ljungbäck möta varandra haha , och det var det roligaste! Hans som är överseriös började visa en övning där man skulle slå en lång, sen droppa och sist smasha haha , men jag och Ljungbäck tyckte att det var så sjukt töntigt och vi fattade dessutom inte så vi började slå som vanligt och Robin låtsades att vi gjorde övningen så han skrek typ lång, dropp smash, lång drop smash hahah .. och så flabbade vi samtidigt ! Sjukt kul om man upplevde det.

Nu ska jag duscha , och sen kommer jannica och hämtar mig. Sen beger vi oss till Haschlarp och sen ska jag snabbt hem och sätta på mig manchester tröjan och kolla unitedfinalen med killarna :) hihi, en i gänget nu vet ni ;)

Svar på kommentar:

Lina- jag gillar inte köttfärsås, går att äta men inget jag skulle få för mig att göra själv :) Och ja Monkan i mål är värt allt.
Jannica-. vsg :D


Just det , säljer mig så billigt (15 min konstant massage) SÅ jag ska göra min systers historia ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0