ons 2

Salamis vann över Hasslarp med 2-0 .. så rättvist :) blev så glad när jag såg Dennis, han spelade fotboll och allt :) Nu är det halvlek i CL-finalen , Barca leder, men Ronaldo fixar det snart :) hoppas jag.. annars förlorar jag pengar ! Provade min studentklänning precis :( faaaaaaan säger jag bara , måste köpa en ny om inte tanten hinner sy in den , kommer inte ihåg att den var så mycket för stor :( På fredag ska jag bege mig till Väla minsann :) eller center syd kanske :)

     morgon blir det som sagt skola, får sovmorgon för matten är inställd, sen är det tatueraren med B och sen jobb .. måste plugga in menyn annars går det inte bra imorgon.

Nu ska jag ringa min kära moster och se om hon kan hjälpa mig att få tag i den där sömmerskan som fixade balklänningen igen :)


Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0