Måndag

Jaha, då var det måndag igen.. åter igen var det en söndag som skulle förstöra hela måndagen också.. har itne ork till någonting längre! Ska köra in till skolan snart.. har svenska.. känner på mig att lektionen är en kvart sen skickar han hem oss igen.. efter skolan ska jag köra och sola! Ska jag mäta mig med jonjon så måste jag vara jättbruuuun för att inte skämmas! Något jag har insett nu , och som jag kanske borde pratat om på svenskan det är att när man förlorar en väldigt betydelsefull människa så kommer minst två st som också betyder närmare än. I detta fallet är det Jonjon och Ollie.  så jag har egentligen gått på plus om man ska vara lite optimistisk. 

Det blev ett väldigt kort inlägg..  men känner itne för mycket mer just nu. 
det som jag skriver under linjen är ingenting nu behöver läsa , så fort den linjen finns där så är det för att jag har skrivit något till en person som jag har sagt upp kontakten med men som jag vill nå ut till genom bloggen. så läs inte om ni inte vill bli rädda för "kärleken" huhu;)


Pusss och kram. 





Det värsta var att jag inte fick höra det från dig från början. Jag hade inte mått bättre av att få höra detta om månader att det bara var en vecka efter som det avslutades mellan oss. Vi vet båda om att djupt inom mig någonstanns älskar jag dig fortfarande som människa , men det enda som kommer ut nu är hat .. och förmodligen kommer det kännas så under balen, studenten och sommaren 09.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0