Lemontree



Lägger upp ännu en go låt idag! Man tänker tillbaka på sexan när man hör denna. Min lärare som var ganska ung och älskade att driva med mig , vi bestämde oss för att om han bjöd på sig själv så skulle jag göra det, så han drog upp mig på "roliga timmen" så fick jag sitta och sjunga denna låten och samtidigt försöka göra olika danssteg som stämde in med texten haha , och ja det var ganska roligt, för han hoppade in och avslutade låten med mig :) Sådana lärare borde det finnas fler av :) Jag var också den i klassen som varje måndag kom med en ny skada , jag var alltid den som fick mest stryk i fotbollsmatcherna , eller som killkompisarna slagit på när det varit brottning , så till slut frågade han hela klassen utom mig vad de gjort under helgen , men mig frågade han "var skadade du dig denna helgen?"
   och varje dag innan vi skulle sluta så gick han runt i bänkarna och körde "arga leken" de som kunde hålla sig för skratt fick sluta, men gissa vem som alltid fick sluta sist och då snackar vi 15 min sen släppte han mig för att vara snäll. Alltid jag och Marcus kvar sist! Men en fredag körde han den som skrattade först fick sluta , och jag fick sluta i tid en skoldag under hela det läsåret :) men nöjd var jag !

Nog snackat om minnen. Igår var bra :) både dagen och natten ;) och idag har jag jobbat lite, hade hela ligan med mig till jobbet, Alexs, Emma, Sofia, & Filly, så det var inte så ensamt idag ;) men var bara lite städ så det gick snabbt.
Nu kollar jag och min syster på Greys :) och ikväll blir det Alexs som vanligt antar jag och kanske Oskar joinar <3 
 
Nu ska jag gråta lite till Greys för de är nu det börjar bli sorgligt.

Ha det fint, vi hörs senare! Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0