låt mig gå vidare snälla..

Det här med att plugga matte går inte jättebra alltså! Jag pallar verkligen inte, det är för svårt :'(
Balen ser jag inte heller alls framemot.. har fått höra av flertalet personer att själva balen suger och att det bara är efterfesten som är rolig ! VARFÖR GÅR MAN? aaah.. jaja det ska man väl kanske inte heller missa så lika bra att ge sig iväg dit!  Jag känner mig inte alls ledsen längre.. bara förbannad. haha hur kul är det att gå runt och vara sur på någon hela dagarna? haha .. fy fan vad det är långtråkigt. Men för varje dag som går kommer de fram nya grejer som man stör sig på som han gjort och aaah kill me kill me kill meeeeeeeeeeeeeeeeee.
    Nej men nu funderar jag på att springa en runda och avreagera mig lite och samtidigt få ny energi till att plugga matte! Måste nog powernapa snabbt med!

call me if you need me. :)



They say I look fine , but if walls could talk they tell you all about how much I break apart! I think we were right but we did it wrong ever since I left you I just can´t go on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0