Långt inlägg.

Jag gillar inte att känna mig så kluven, jag hatar när man inte har svar på alla frågor, och nu när jag tvekar så inser jag att jag ändå inte tvekar, det lät rörigt, jag tvekar när jag tänker på framtiden och känner att jag kanske borde resa iväg direkt efter studenten , att jag kanske borde plugga och att jag kanske borde försöka se mig tillsammans med en annan person än just den jag vill. Men samtidigt känner jag att nej jag MÅSTE jobba , jag SKA resa men inte direkt och jag VILL vara med just den personen.. tyvärr vill inte han/hon detsamma tror jag och då känner man bara att nej, jag bryr mig inte längre. jag ska inte bestämma någonting , allt ska bara komma ! Ödet bestämmer om jag reser iväg , jobbar och vem jag är med o.s.v !
    Jag har också kommit på mig själv med att tro på horoskop, eller jag litar inte på dom fullt ut men jag känner ändå att jag inte slösar pengar när där står att jag ska snåla m.m ! Han som har horoskopen i kvällsposten har lyckats träffa in rätt bra på just mitt stjärntecken nästan varje vecka.  Det är kanske en tillfällighet men det fungerar i allafall ibland.

    Idag stod det tillexempel att jag ska snåla med kärleken , och det ska jag verkligen göra! jag ska också vara kall och sätta känslorna åt sidan ett tag .. dessutom ska jag också spara på pengarna och det stämmer verkligen, fyyyy faaaaaaan vad jag har smällt pengar den senaste tiden. Man får panik bara av att tänka på det!



Grillade åt mig , sofia, Thess och Emma precis. Var meningen att pappa skulle göra det men han har varit på en brand vid vegeholm hela kvällen så jag fick rycka in , haha brände lite , men bara lite ;P
   Imorgon är det match mot skälderviken , och Sarah Henriksson ska åter igen stå och snyfta vid sidlinjen. En hel människa har många önskningar men en skadad har bara en ! Fick höra det igår på festen att det är så tufft att operera ett ben när man bara är 17 år gammal , det kändes inte kul att höra att man kan ha stora problem när man blir äldre. Jag har tur att jag har så många vänner som också fått operera knät så då kan man i alla fall peppa varandra och verkligen bygga upp musklerna på rätt sätt.. det kan man nog tacka LW för att det har blivit så pass bra som det ändå blivit, sen att man råkade få en 200 kgs bjässe över sig på matchen mot Bjuvstorp det var nog bara sjuk otur alltså! Hade det inte varit jag så hade det varit Lena som råkat ut för det!


Nu ska jag snart hämta Mamma på jobbet, sen ska jag sova.. tro det eller ej ! Stranden har verkligen tagit slut på mina krafter!

Ha en fin kväll underbara du.
Sarah!




Läs och ta till dig , <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0