Joddehaddeliddiloo!

Haj Haj..

Resurs idag precis som varje torsdag , det är inte så att jag går här och får hjälp men det är gött att hänga här medan Alexsandra är på sin litteratur :) men nu har hon äntligen joinat oss och snart är det historia :) Det blir någon föreläsning, låter inte jätteintressant...
    Det är värdefullt att ha en massa historielärare i släkten nu när det närmar sig studenten , Ulrika har hjälpt mig, Alexs och Filippa grymt mycket med historian som ska in nästa vecka.. och hon kan även hjälpa mig med religionen tror jag :) Så skönt.
    Idag efter skolan så ska jag om jag hinner (!) till Ingela och prova min balklänning i en annan färg, jag velar så sjukt mycket men idag hoppas jag att jag kan bestämma mig! Fick även se bilen vi ska åka i till balen igår.. fett grym haha !
Ikväll ska jag även försöka hinna med fotbollen , trots allt jävla skolarbete ! Trött på att träna själv..

Det är iallafall spikat att vi ska vara hemma hos mig innan :) Jag , Jannica, Alexsandra, Simon, Pelle, Erik,Marcus och Johannes :) najsnajs =)

    Nej nu ska jag logga .. ha det gött bitches..

Haj oh I vaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0