I Say Hey!



Har kommit på lite nyheter som jag ska inreda min kommande lägenhet med :) jag ska ha en svart vägg vid sängen där det ska finnas väggdekorationer :) Funderar på en där det står "amor vincit omnia" som betyder kärleken övervinner allt, eller den på bilden "Two hearts one love" eller bara något klassiskt som "carpe diem" eller så :) Har drömt mig bort i olika inredningsstilar , och gud vad jag vill inreda ett hem :) Väggdekoration kommer det bli i alla fall, har visat Lina en som jag vill ha i studentpresent som hon skulle kolla på, är den inte för liten och mesig så ska jag ha en från Valentin, där det står "dressed for success" på min garderobsdörr :) 
 
  Ikväll så var jag först hos min kusin Alexsandra och lämnade mitt CV och sen körde jag vidare till Lina där det blev lite gött snack, sen gick vi en liten runda på stan för att kolla in fulla och odrägliga människor, men var lika dött ute idag som igår! Det enda stället med folk var Nick´s men där var folket utanför, på gatan (!) 
    Körde hem i alla fall och med mig i bilen hade jag FJ, Simon och Simons flickvän Madde ? :) Alltid lika gött att slippa köra ensam.

Var förresten med om en mardrömsbiltur in till stan! Medan jag kör på motorvägen så kollar jag ¨på fönstret precis bredvid mig och ser en riktigt stor spindel, började nästan gråta haha, så jag körde ut på vägrenen och startade varningsblinkers och allting, hoppar över till passagerar sidan , tar av mig mina skor och bankar ihjäl spindlen. Första smällen överlevde den och hamnade i sätet sen slog jag ihjäl den och sen tog jag fönsterskrapan och slängde ut den!´Jag hatar spindlar, fy fan! Och när de är i bilen är det ännu värre, det kan Alexs och min syster intyga som åkte med mig på munkavägen och alexs skriker för hon tror att jag har en spindel på solglasögonen och jag släpper ratten och skriker hysteriskt, men så var det bara en liten skruv på glasögonen som den lilla iddin inte lagt märke till!

Som tur är så har aldrig en spindel orsakat en bilolycka i alla fall, *peppar, peppar ta i trä*,

Nu ska jag somna in och få den skönhetssömnen som jag behöver för imorgon är det lite plugg som gäller och en joggingtur och sen ska vi fira kära söta underbara mormor på morsdag, ska även köpa något litet till mamma tror jag!

Nu blev det ett långt inlägg och läser ni denna raden så well done, ni har nu läst om ingenting intressant :)

Ha det underbart! Sov gott helt enkelt så hörs vi säkerligen av imorgon. Puss & Kram , svennebanan!


Kommentarer
Postat av: Lina

Trevligt att få umgås med dig Sarah <3

2009-06-01 @ 14:08:17
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0