HELG HELG HELG HELG HELG HELG HELG HELG HELG HELG HELG HELG HELG

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN är matten över.. Fast nationella idag gick som väntat åt skogen så jag får säkert göra något mer prov bara för det! säger bara usch usch!  Efter nationella så gick jag , Nicke och Calle och åt .. sen efter det tog vi en promenad genom stan och sen åkte vi till maxi och handlade inför ikväll:) NAJS!
  
imorgon ska jag vara i Åstorp redan kl 10 för att prova balfrisyr och smink, och sen efter det är det jättesnabbt bort på ett litet möte på Bennys,  sen är det förmodligen myspys :) får se ! Saknar de gamla killkompisarna faktiskt så funderar på om jag ska med dem ut med båten imorgon och steka :) finns inget bättre !
Måste även börja skriva på retoriktalet måste få ett VG!  Har egentligen lagbollspel i eftermiddag men är helt slut pga matten så får se om jag åker dit eller inte, verkar som om de andra skulle dissa det..

Nu fick jag mycket trevligt besök;) så tjaaa tjaaa !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0