Hela sverige skrattar !

Har precis varit hos mormor :) väldigt trevligt :) Nu ska jag snart in till Ängelholm för min kusin ville kolla på ett par skor som jag har och som hon kanske ska köpa , :)  Sofia ska lämna hos Danne också så får de leka en stund sen hämtar jag hem henne igen!

Sjuk svenskdag det varit istället..

1. SÖDERLING SLÅR UT NADAL UR PARIS OPEN. GAAAAAAAAAAAALET.
2.  Zlatan klackade till sig skytteliga titeln.
3. En svensk vann elitloppet.

sjukt bra:)
nej men nu ska jag rota lite i garderoben och se om där är annat att ge bort.. hon tycker att de kläderna jag tycker är fula är fina så hon kan få allt fult mamma köpt till mig :P

 ha det t-t-t-t-t-oppen.


Pussar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0