hej hej

fixade naglarna igår ... mycket nöjd måste jag säga.. Kostade bara 200 kr och de gör de bättre än många nagelstudios. så säg till mig så får ni numret till Johanna och Josefin så fixar de dina naglar :) jag är mer än nöjd med mina!
Bokade ny tid igår med till studenten :)

   Nu blir det snart fotbollsträning med fillet, och idag ska jag vara riktigt lökig på träningen haha.. ska åka dit i en gammal strövels matchtröja och se riktigt bonnig ut för att krille inte alltid ska behöva vara ensam om att vara bonnig:P
Ikväll kommer jag nog vara nervös inför imorgon, känns som om något kommer gå riktigt riktigt fel..
 men peppar peppar ta i trä på att det inte blir så=)

Nu ska jag lägga mig i soffan med filly för att se om vi ska ta en snabb powernap innan träningen som säkerligen innehåller fys idag :/ träningsvärk är något jag vägrar imorgon.


Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0