Hej Hej=)

Hahahahahaha Emma "jag slår inte på skit det stänker".. du skulle slått till ;)

 kan det vara så att jag är den mest uttråkade människan som finns ? Oskar .. nu borde du ha kommit hit och haft armhävningstävling :D:D jag hade hängt med i ditt tempo:D övning ger färdighet , och nu kan jag fler på knogarna ! :D

    Jag skrev en kom ihåg lista inför ikväll men kommer inte ihåg var jag la listan och kan inte komma ihåg vad det var jag skulle komma ihåg :(

1. balklänningen
2. skorna
3. bra Bh
4. Bikini
5. deep-tan intensiv .. måste skynda på den bruna färgen lite ;P
6. myskläder till ikväll..
7. sovkläder ?
8. Mattegrejer
9.kläder tills imorgon
10. plånbok
11.mobil

det var typ 8 grejer till:( supersurasunksarah på detta.
Skulle lägga in bilder precis från valborg och lite sånt men det försvann ! Attans..


nu ska jag fixa mitt hår så de inte skäms över mig ikväll;) Alexs det är ju trotsallt V..C...H ´s mother som jag ska träffa;D muhaha !


Alexsandra är vår idol, Alexsandra är vår idol.. släpper till i alla hål , Alexsandra är vår idol!

Just det, Emma o co.. jag har lite söta bilder på Hampe på datorn , vågar man lägga upp;)?

Kommentarer
Postat av: Emma

gör det gör det ,!!!! <3

2009-05-12 @ 18:38:50
Postat av: alexsandra

va e de för jävla mening med mig?! de gör jag verkligen inte!!!!! Du ska fan få igen din fisse!!!! FY sören saRAH

2009-05-12 @ 19:53:22
URL: http://blegis.blogg.se/
Postat av: emelie

JAA för helvete GÖR DET! :D

2009-05-13 @ 00:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0