Hallåja :)

Valborg var lyckat.. kan ju säga att det var en vääääldigt galen förfest! haha , killarna gillade den iallafall;) hihi. 
På förfesten var det Jag , Alexsandra, Emma, Emelie, Tina, Annso, Mickaela,Tosie, Hampe, Rasmus och Robban :) Alla var väldigt onyktra när vi skulle bege oss in till stan , förutom Tina som skadat sig :/
    Väl inne i stan blev det mer dricka och vakten på tres är bra rolig haha , har hans jävla snögubbe stämplar överallt, På händerna, på överkroppen , i nacken, i pannan , haha , och sen imorse hade jag legat mot händerna så hade tre märken på kinden.. och de går inte bort så lätt alltså! sjukt jobbigt.

Vi avslutade på Morris, sen sov vi hos Alexsandras Farmor, i hennes lägenhet.. jag och Alexs är båda som gärna vill lägga benen över någonannan och det kan bli jävligt jobbigt när man delar en 1.05 säng, men vi löste det, jag fick sova på golvet tidigt imorse för alexs snackade i sömnen ! haha!

   Jag och Alexs la oss förresten med sura miner igår haha  men sen började skrattet och vi somnade gott :P

Nu ligger jag ute i solen och solar, ska bege mig till city gross snart för att fixa maken till dagens maskerad , där vi självca inte fått välja vad vi ska kl' ut oss till och Thilda gav ju inte mig det snällaste ! :P

Imorse förresten så hittade jag en massa skumma märken på mig haha .. Ett brännmärke i handleden efter en cigarett som NÅGON brände mig med, massa hål i huden, blod i ansiktet, och världens STÖRSTA SUGMÄRKE PÅ HALSEN:@ haha snyggt! Hittade dessutom ett svartläderarmband som jag fått med mig hem, vi kom fram till att det var FJ´s, och sen en hatt i väskan , haha det var Chrille min tränares, kul detta att man inte har så mkt minne av gårdagen.

Hittade en ny balklänning igår förresten :) ska bara bestämma mig om jag ska ha röd eller marinblå ;P ge mig råd tack!

ha det göttis

Pusssis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0