Greeeeeeeeeeeeeeeeeeeeys

okej , ni vet den länken jag pratade om där man kunde se alla avsnitt i sin favoritserie i förväg ? Jag gav mig på Greys anatomy och såg det avsnittet som är säsongsavslutningen om några veckor i Sverige. Jag kan säga er att ni FÅR INTE missa det.. jag grät konstant och skrek nästan för att det inte slutade som man ville. Det slutade som man hade tänkt sig men man blev ändå så förbannad när man tänkte sig att en dör men när en annan huvudroll också håller på att dö så börjar man undra. Fy för. längtar till säsong 6 nu!

Nu var det verkligen Nörd-Sarah som skrev :)

Nu ska städSarah gå igång och ta sig an det omöjliga, sitt rum:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0