fyllesnack från blegel , lindberg och henriksson

nu ska jag börja med att erkänna att jag inte är särskilt nykter, men ska försöka f¨å ihop ett inlägg ändå.. stämningen här är MVG alltså.. Oskar  har inga kläder på sig och ändå kör han bvöghög på mig, och han ska sova här och han har tagit min sängplats medan jag ligger i soffan , och det är en mycket liten soffa.. :) jag ska lägga mig emellan dom sen..
     nu kollar vi sex and the cityll

imorgon kommer jag förtränga detta därför skirver jag detta i dag , haha jag träffade alexs granne robin på lindéns och han erbjöd mig sovplats hahaha , och han är ingen jag hade hängt i granen , men jag skulle driva lite med honom när jag kom hit, så jag skrev en lapp typ så här såg den ut "Hej Robin, Var blev du av ? vi tog tacxi hem utan dig, jag har sett dig spela fotboll , jag själv spelar fotboll .. min kusin spelar i ditt lag.." sen gav jag han min msn och mitt nummer.. och jo visst jag fick ett sms senare hahaha , han hade sett lappen och han ville se mig spela fotboll och att vi skulle höras hahahah ..eeee naj .. fan vad pinsamt detta är hahaha ! men kvällen får 10/10 , hahaha och oskar snACKAR en massa skit nu ,  hahahahha jag lyussnar inte allls på killen.. men han är så söt min lille vän ! "KOM OCH HÄMTA SKATTEN OSKAR , "  från pippi filmen..


 nu skA VI SNACKA VIDARe
 förlåt för alla samtal i natt... ( J ) .. gonatti gonatti.. Pusssis <3 ollie och blegel hälsar.  fyllke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0