Forever and ever you stay in my heart, and I will love you forever and ever..

Vad störigt det är att min statistik går på en rak linje just nu, har inte förlorat en enda läsare och inte vunnit en enda heller på 4 dagar. Ganska störigt, men man är ju inte blondinbella precis ;) thank god. Det argumenterande talet går si sådär alltså. Jag vet vad jag ska argumentera emot och jag vet upplägget men jag förstår inte hur jag ska klara det nästintill utantill.  Nu ska jag ringa ett litet samtal så jag somnar gott i natt, kommer säkert fastna framför "Min bäste väns bröllop" som går på tv1000 :)

Sov gott.

Puss..







vill jag eller vill jag inte.. na na na.. hmm hmm hmm... <3?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0