Filippa, eeh Blegel eeeh Elle eeeh TINA ... Nu bröstar vi piercevårtan , javisst!

Såg "the village"  innan och jag vågar inte sova :( fy för.. bor ju bredvid en skog och ser bara de rödklädda monsterna framför mig. Gillar inte detta alls. Dumma Tina..  Slipper sova ensam i natt i alla fall ! så underbart! 
  Slappedag imorgon, likee , funderar på slingan innan skolan sen hem till Fillet och duscha ? 
Nu ska jag tjata till mig att vi ska sova, Pyssis.

( Du är så ful och äcklig, och falsk och aaaah så ful och äcklig)



Dagens citat! 
"det var nog om att hon bröstat piercevårtan" Sarah Henriksson 19 år. 

Jag har inte kunnat prata idag , kallar alla för fel namn , snackar i gåtor och gud.. tänk så har jag en hjärntumör eller något :/  


Kommentarer
Postat av: Lina

haha :P

2009-05-27 @ 13:50:13
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0