:)

Nu är jag färdig packad och klar för snart kommer A.Blegel och hämtar mig :) sen ärdet psykologi.. hoppas på kort lektion, hoppas hoppas. Idag är det examenstalet i retorik, alltså det allra sista och det ska vara ett argumenterandetal. Jag ska prata om att man bör avskaffa dödsstraff.. standard!
    Sen i eftermiddag är det lagbollspel, och HANS som håller lektion.. 100 spänn på att det blir Basket, fast det är i och för sig fint väder så kanske blir fotboll med. Får se :) Ikväll ska Jannica hämta mig , fööör hon har fått körkort :D:D:D grattis !!! Sen åker vi till Hasslarp och kollar när salamis möter dom;) haha , stackars Mattias är skadad och de har bara en målvakt, så vi båda tycker att Monkan ska in ifall att andramålvakten också skadar sig.. Får Monkan hoppa in så har jag lovat att bjuda hela salamis på en resa till Mallorca :)

Nu kommer nog B, Pussis <3

Kommentarer
Postat av: Jannica

TACK :D

2009-05-27 @ 13:44:58
Postat av: Lina

Fett nice! haha - monkan som målis ;)

2009-05-27 @ 13:48:35
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0