=)

Jag fick 8 p på nationella i matte , och G var 12 p! haha jag är inte alls ledsen över det känns bara skönt att det inte var matte B jag fick IG i . Lärarna skulle prata ihop sig nu om man skulle få en extra chans men jag tror itne jag är en av dem som får den chansen utan mitt IG är nog spikat ;) Fotbollsträning ikväll och både jag och filippa känns lite sledna så det blir soffan en stund nu :)
   Det roliga är att jag har uppdaterat min lägenhetsansökan , plus lämnat in en till tillsammans med filippa så vi kanske blir sambos ;) haha , underbart! Filippa var väldigt tydlig med att jag skulle ha ett eget rum så fick verkligen sätta 10 utropstecken på att det skulle vara minst en tvåa.!

Nu ska jag byta om till fotbollskläder.. blir nog mycket spring idag, det gillar jag! Pysss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0