=)

Jaha då blir man sen till religionen idag , min syster skulle äta nu när vi skulle köra så får vänta ett tag.  Efter religionen har jag matte, gillar inte det alls. Jag bryr mig inte om att jag fick IG på nationella men tänk så är man den enda, inte alls pinsamt! Nu längtar jag riktigt mycket till studenten och även jättemycket till midsommar.. midsommarafton är oklart men midsommardag fy fan vad kul det kommer bli :) Ett stort gött gäng inne på IP :) åååh vad jag längtar och åh vad jag hoppas att mamma och pappa inte ska ha fest här hemma, isåfall får de räkna med att mina kompisar också joinar ! Alexsandra ska hit och käka då iaf, det har jag bestämt ;)

Pusssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0