:)

Ännu en natt då man fick sova ut :) Jag gillar det här med att inte vara helt död på morgonen :) Idag är det en onödig skoldag precis som vanligt, en 40 minuters lektion.  Idag måste jag skriva klart mitt retorik-tal. Gillar inte alls det ämnet!
   Idag måste jag också snöra på mig skorna och ge mig ut på en runda .. måste springa av mig denna festhelgen.. dessutom missar jag träningen på torsdag så det blir egen träning denna veckan.

Hittar inte datumet när vi möter ÄFF och det verkar som om jag är spelklar till den matchen, hade ju varit kul att veta när den är.

Nu ska jag klä på mig sen köra den vita faran till skolan antar jag. (skitbil)


Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Lina

Vi spelar den 14/6 mot ÄFF hemma kl 17 :)

2009-05-25 @ 15:02:13
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0