:)

Gud så kul det var att ha med Filly på träningen :D hon var jätteduktig :D  men vi höll på att bryta ihop när Thilda sa att vi två skulle vara anfallare haha , men det gick ju faktiskt riktigt bra :D Filippa ska fortsätta verkar det som :)

 I SARAMIS! ;P

Nu har jag nog fått jobb iallafall , :) verkar de som.. kanske skrev det i de tidigare inlägget men man kan inte skryta för många gånger :) Imorgon kväll blir det nog upp på saramis och grilla med Thilda o josse och några till:) monkis också antar jag som hade målet att skada mig ikväll;P men min smärtröskel är ganska hög så får inte ont längre ;)

Ha en bra kväll.. :)

hörs säkert igen !

Pussis!






Nu löser vi detta ?

Kommentarer
Postat av: Lina

i SARAMIS? SALAMIS är väl bättre att hon fortsätter i? ;)

2009-05-15 @ 17:50:50
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0