:)

Nu har jag varit inne i stan och solat :) idag brände jag mig nog faktiskt lite, meckade för mycket med solariumet vilket medförde att det totalt stekte överkroppen haha ! Körde inom Blegel på vägen hem hade dessutom the one and only Filly med mig..  nu är vi hemma hos mig .. filly äter, jag ska plugga matte sen är det grrrrrrrrrreys , och fråga olle :D imorgon blir det en ganska slapp dag :D

   Har ringt Torstens ikväll med ang studentdagen, vi är verkligen bokade, och de ska skicka en meny som klassen ska ha läst innan vi kommer.. Dalling smsade idag med och han ska självklart joina oss :D as gött !

Nu är det bilen kvar bara , Bengan hör av sig hoppas jag :D


Hörs ikväll:)

Pussar


Varför oroar jag mig lite för dig när jag egentligen inte vill ha något med dig att göra ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0