=)

Nu är jag klar med svenskan också :) så det är religionen kvar, ska skriva allt förutom resultatet på den så kan jag skriva ut papperna i skolan imorgon , sen ska jag börja på den hemska matten ! Får nog Ig i betyg i vilket fall som helst men ändå ska jag slösa bort 4 timmar av mitt liv i aulan och skriva det sjuka nationella provet! gillas inte.
   Nu har jag bokat in Alexandra i kalendern med, ska till hennes mammas salong på lördag och så ska vi planera något :) ska bli skönt att ha det klart också :)
   och i veckan kommer Jannica förhoppningsvis med i klubben;)  you know what I mean ! good luck!

jag får sinne på mina föräldrar de har ockuperat Tv:n här nere och jag missar one tree hill, och det är inte okej !


Ha det finemang Pussis

Kommentarer
Postat av: Jannica

hahhaha tog typ sjuuuuukt lång tid innan jag fatta vad du menade XD TACK GUMMAN! :D

hoppas allt löser sig, det suger att du måste gå igenom sån skit <3

2009-05-10 @ 21:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0