Donnerstag

Torsdag idag och jag känner inte alls för att uppleva denna dagen , hade hellre sovit lite. Jag har håla till 12.15 nu , och då finns det inget annat o göra än att plugga matte , fixa svenskan, öva in det argumenterande talet .. sen efter svenskan ja då ska jag plugga igen för kl 16 ska jag med Blegel till Danne för han ska tatuera henne idag. Fy för vad läskigt, jag kommer svimma! Ikväll är det fotbollsträning , vilket gillas.. men jag har slarvat med knäövningarna denna veckan så jag får väl vara anfallare idag med och springa sönder de andra istället.. ganska kul med en anfallare som inte vågar skjuta eller passa.. jävla diva alltså! haha

   måste ju säga att jag har världens finaste bakgrundsbild på mobilen ---> Mattias Sjögren. ooh yeaah! ;) nog Stalker eller..

Jag somnade faktiskt vid datorn igår så jag hann bara redigera de äldsta blogginläggen.. det ber jag om ursäkt för!


Nu ska jag plugga !

Pusss o Kraaam..


har förresten insett att jag också vill till Lund och plugga om jag inte ska söka in på polis om några år :)

Kommentarer
Postat av: emelie

men för helvete, ge dig om han där Mattias Sjögren nu!!! det räcker kvinnah!

2009-05-14 @ 15:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0