Dagen efter

YO SUCKERS!

"nu börjar det ordna upp sig"

Jag kände att mitt inlägg igår var väldigt otydligt, men I give a fuck ..
Kvällen igår var så sjukt rolig, jag vill bara uppleva den igen , riktigt riktigt rolig.. vi kollade först lill-Blegels match :D 2-0 till dom mot äff , inte mer än rätt alltså ;) sen var det förfest hos Mickaela.. där var vi ett gött gäng riktigt kul, sen blev det tres och morris..  lika kul där ..

Tog en taxi hem till alexsandra , sen så var jag den som passade in bäst i alexsandras soffa av mig och oskar så jag fick ta den lilla hårda soffan och det var inte alls skönt. Imorse vaknade jag av ett jobbigt ljud och blev nästan lite rädd, då var det kaninen ludde som dampade sig i buren och jag fick panik och ville bara sätta ut buren i korridoren ,

    Nu har vi iallafall vaknat, oskar ligger och kollar barnprogram , han säger att han inte tycker att det är bra men ändå ligger han och stirrar in i TV:n och verkar vara helt fast i det...
    Alexs snackar i telefon och jag sitter här bara. Vi ska nog snart skaffa frulle, sen ska alexs köra mig och oskar hem , och sen ska jag in till fotbollen och spendera dagen där .. Ikväll ska jag nog vara med Alexsandra =)

nu ska jag umgås med min bögkompis och min flickvän :) oskar viker sina kläder så fint, till och med klockan (!) innan han lägger sig.. lite gulligt, och lite konstigt ..

ha det gött ! // Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0