:D

Nu kämpar jag med religionen. Finns en del fakta om knutbymorden men det är så invecklat och komplicerat så det är svårt att lyckas förenkla det så att alla kommer förstå imorgon. Jag har iallafall gjort mitt bästa och hoppas att det blir ett Vg iallafall.. så är man helt säker på ett VG där med.. jag vill verkligen inte ha fler G nu. har 6 st redan. resten vg och BARA ett MVG .. förmodligen blir det inte fler heller.. jag vet att jag får G i projektarbete kanske och om jag har tur så får jag det i matte med , och sen Lasse Carlsson vet man ju aldrig vad man får med hans störda stjärnsystem. Kan hända att jag får MVG i svenska C om jag lyckas komplettera där, och lagbollspel vet jag faktiskt inte.. blir nog bara ett VG. 
   psykologi får jag nog förresten också ett G i :P haha inte så bra kanske men jag fick inget bra resultat på provet och pratar inte allt för mycket på den lektionen heller :P

Nej årskurs tre har inte riktigt gått som jag velat tyvärr.. 


Imorgon blir det frissan tidigt.. sen sola, och sen Blegel :)  sen på kvällen missar jag min träning för jag och min moster ska gå till en tant som ska sy det sista på min balklänning så jag slipper drunkna i den :P Jag ska hålla ett stort argumenterande tal på retoriken någon som kan ge mig förslag på vad jag ska argumentera om?

Ha det underbart och sov gott ! 

Puss på kinden.
   saknar faktiskt min gamla klass litegrann..:/




du får mitt hjärta att stanna varje gång du pratar..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0