:D

Precis kommit hem från stan .. var först och snackade lite gött med Erik, och sen begav vi oss till Lindex och Emmas jobb :) mycket trevligt.. nu är jag och filly hemma.. Blegel är hos sig den skitungen :( Filly ska plugga matte , jag ska göra min religion.. och sen göra halva matten typ! :) göttisch!

Imorgon bitti blir det frisserissan, vet inte om jag ska klippa mig än eller om jag bara ska färga om till balen.. sen klipper jag av håret precis innan studenten :D
 nej bara skoja det vågar jag nog inte.. har blivit en mes.. max 2 cm. jag har riktigt jobbig träningsvärk i bröstmusklerna, fy sören! :/


Nu blir det pluggisch.

Pusss på.





hände något på fredagen med ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0