:D

Det har verkligen blivit många inlägg idag..  Jag och Filippa kollar på full frys nu , sjukt kul :) Imorgon ska jag tillbaka till henne med balklänningen , hon hade beställt hem den i ännu en färg som jag ska prova :) Så imorgon får jag hem den balklänningen jag vill ha , :D najs najs ! Har riktigt mycket skolarbete att göra nu :/ Talanalys, Religionsarbete, Historia, Matte nationella, Psykologiprov... aaah döda mig.  Måste börja på talanalysen imorgon , annars blir den aldrig kvar .. jag har dessutom två svenska uppgifter jag inte är klar med. Dumma sarah!

   Men iallafall.. detta är inte det sista ni hör från mig ikväll antar jag ;P haha .. har märkt att statistiken ökar för ju mer inlägg man har så nu ska det skrivas minsann. :)


Lägger in ett klipp från tuben :) så får ni se hur kul jag och Fillan tycker att allt är :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0