Barcelona- United 2-0

aj aj aj .. jag ligger illa till och då menar jag inte pengarna jag loosade utan även vadet vi hade.. vet inte hur jag ska ta mig ur detta .. det enda jag hör är "kan sarah kan sarah......*censurerat*"  shit alltså haha , men nej det löser vi.. Tråkigt att det blev som det blev men man kan ju inte blunda för att det var ett rättvist resultat. Där är ju i alla fall en person som man inte vågar prata med ikväll, haha!
Ronaldo var i alla fall snygg idag :)

    Glömde skriva ut dagen citat igår , haha Lena till Filippa : "Är du också alban?"  ( haha , filly ser utländsk ut men hon ser inte ut som en alban iaf) lite senare fick filippa också höra : "Du ser ut som en grekisk kompis jag har" haha , hon är kanske en blandning av alban och grek isåfall :)

Tina har dagens citat! haha ..  jag och alexsandra deltog i någon grej på skolan när det  var "sex-dag" det är anledningen till att jag har två kondomer i min plånbok(glömt ta ur dom) , så hittade Tina dom , och det är helt fel person som man vill ska hitta en sånn sak, Tina tryckte i dessa i tändningslåset i bilen och bilradion, nu kallar hon den för "knull-bilen"
haha sen ser jag att hon skrivit på msn
"hahah Killer (hennes hund) juckar mot mig, jävla äckel" haha , sen skrev hon "fan du får ta honom , du kan ha honom i knullbilen" haha , Tina är störd.



                     
Hittade två bilder,
Bild 1 är från vår lagfest , chrille, Lina, jag och Jannica.. nog sledna.

Bild 2 är utklädningen från 9:an, ser ni mig  :P?

Bild 3 - crazy bild på mig och Fillet.


Sov gott sötnosar.

Puss.






DET GÅR FÖR FORT FRAM !

Kommentarer
Postat av: Tina

haha, jag är inte alls det störd :(

2009-05-28 @ 15:35:51
Postat av: Lina

Lagfest är nice! :D

2009-05-29 @ 13:34:02
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0