Aloha

Hejhej.

Jobbade till 20.15 idag , och det gick bra, börjar lära mig, små misstag gör man ju men det är ingenting som itne går att fixa. FAST idag gjorde jag en BAAAAAAAAAAAAAOTA TABBE haha , shiit. hade fått höra att telefonen var lite knepig så ibland var man tvungen att trycka på avsluta två gånger för att samtalet verkligen skulle avslutas. Idag kom det in en så frågade jag om hon beställt hon bara nej jag har försökt beställa i en halvtimme men det har varit upptaget konstant i en halvtimme. OUPS! haha jag hade glömt stänga av telefonen opch tänkte, bye bye sarah sök nytt jobb.. haha men det var ingenfara , de bara skrattade och sa att det var lugnt att alla gjort det någongång och nu vet jag att det inte händer igen! Men måste plugga mer på menyn så jag vet vad allt kostar, sjukt svårt annars!

Nästa jobbedag är på torsdag då jag ska ha allt ansvar helt själv. :/ får hoppas på att han där uppe hjälper till lite.


Nu ska jag fixa till mig sen ska jag nog köra in en sväng till stan och säga hej hej till Emma och Blegel..



Tina - Du är ju slut i huvudet haha , går och gnäller om hur ont du kommer ha när du tar av plåstret så var det lite stearin haha .. bra jobbat liten ;P



ha en trevlig lördag.


 stjärnan 1 & 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0