Allmänt

En söndag fylld med skolarbeten! :( 
   
  
Livet idag är lika tråkigt som för en vecka sen, lite lättare men tråkigare! Jag gillar inte alls hur det har blivit, visst behöver man inte höras varje dag, men man behöver inte ignorera varandra heller och undanhålla information man gärna vill veta om! Får väl hoppas att det blir bättre..

I veckan måste jag verkligen fixa med det sista,
mån : plugga matte , göra religionen..
tis: frissan, redovisa religionen, plugga matte, missar träningen p.g.a att jag ska iväg med min moster och fixa det sista på balklänningen som behövs sys.
ons: fixa det sista med historian, följa med jon och kolla på hund :) veckans höjdpunkt! plugga matte
tors: plugga matte , plugga matte, plugga matte, plugga matte! träning, plugga matte,
fre: Nationella i matte dö på det! , fest kanske kanske kanske kanske i skogarna i örkelljunga;)

måste även boka in en dag med Alexandra som ska fixa balfrillan , vi ska prova oss fram till något som kan se bra ut.
I helgen är det även en fotbollsmatch tror jag , och kan jag träna i veckan så ska jag nog också försöka spela en match, så om jag ska skrika av smärta varje gång jag skjuter.

  Nä nu blir det frulle och sen solen. Puss på näsan! hajhaj!



Well open up your mind and see like me
open up your plans and damn you're free
look into your heart and you'll find love love love love
listen to the music at the moment people dance and sing with me
Were just 1 big family
And it's our godforsaken right to be loved loved loved loved loved




Hold me and love me
Just want touch you for a minute
Maybe three seconds is enough
For my heart to quit it



I will not make the same mistakes that you did
I will not let myself cause my heart so much misery
I will not break the way you did
You fell so hard
I've learned the hard way, to never let it get that far

Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side
So I don't get hurt
Because of you
I find it hard to trust
Not only me, but everyone around me
Because of you
I am afraid

I lose my way
And it's not too long before you point it out
I cannot cry
Because I know that's weakness in your eyes
I'm forced to fake, a smile, a laugh
Every day of my life
My heart can't possibly break
When it wasn't even whole to start with



Så här känner jag det verkligen just nu! , Precis så här, särskilt den sista låttexten, det som står där är det jag vill få ut till dig ! Do you get it ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0