<3<3

Äntligen kan man koppla av.. Det blev lite jobb i förmiddags, Filippa följde med dit.. sen åkte vi hit här.. var här en stund sen åkte vi till Åstorp för att Sola! Jag la i pengar som vanligt för jag tänkte att det var det solariumet som jag brukade sola i , så jag skulle sola i 12 min.. Men nej när jag kommer in i rummet så har de bytat ut det mot ett ståsolarium med nya rör, och då brukar de räcka med hälften av tiden så jag fick stå och kolla på timern och skyndade mig ut då jag såg att tiden var uppe i tio minuter. Nog bränd nu, inte alls kul!

    Nu chillar jag och Filly i varsin soffa bara :) ska ligga så här tills det är dags för att sova, orkar ingenting mer.. eller jo duscha ska bli grymt skönt!

Annars har helgen varit grymt avkopplande, ingen fest och ingenting, i fredags var det iofs fest men var lugnt för min del ;) underbar lördagsmorgon dessutom:) med underbart uppvaknande:)


Ha de gött.

Puss!







<M3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0