20 days.

Everything´s gonna be alright..

Jag är så makalöst trött. Är så trött så jag mår illa. Sitter och pluggar in menyn så jag slipper krångla med priser när kunderna frågar. Är ganska svårt.  Är ju krograce idag och vet inte alls om man är sugen på att delta eller inte. Krille min tränare bjöd mig på förfest kl 10.00 idag.. haha men jag var inte sugen , och sen efter jobbet är jag bjude på fest hemma hos Mia och sen så vill Blegel ha med mig ut. Svårt detta alltså. Den sistnämnda lockar as usual mest :)

 Måste verkligen börja med argumentationstalet.. kommer gå åt skogen och hela betyget hänger på det.! <_>
imorgon blir det kaffe kväll hos V.H.C haha :P

nu ska jag ringa ett gulligt samtal .. det är jag bra på;)
Pusssis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0