Tuesday !

Hej Hej .. Nu är jag hemma hos Lina och har det bra.. :) kollar SATC nu :) love it ...   haft träning ikväll..  den var ganska jobbig faktiskt haha , ;P men var så trött och på ganska irriterat humör så var väl det som gjorde lite av det..  Är ledig imorgon och på torsdag , Filly kommer tidigt imorgon så vi kan börja arbeta med projektet.. jävla IG alltså! Efter det så blir det kanske kanske studentfest på Morris, men jag ä inte alls sugen=/  får se :)  finns där en vän därute som behöver ig lite extra så stannar jag hemma med henne/honom ;D

   Idag efter skolan drog jag, Alexsandra , Rodi och Erik till Öb , willys och någon musikaffär för Erik skulle ha en sladd..:) sen drog jag och Roddan hem till Alexs , för rodi ville ha Té haha ! där satt vi och snackade.. :)

nu ska vi kolla vidare på carrie o gänget ;) en tjejs bästa v'änner.
 have it .. fred ut !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0