Tjarå

Okej. haha har dragit in efterlysningen.. jag är verkligen yrast i världen , dumma Sarah , först nycklarna och mobilen och nu EN HEL PLATTÅNG!

   Har gått och gnällt på pappa och anklagat han hela tiden, sen så gick han 0och letade som fan och bad mig kolla i någon av alla mina väskor, jag bara jaja men de är itne där och jag kollade i alla väskorna,  sen tog jag upp gucciväskan , och han bara men vad är det för något ? jag bara ja men det är en väska ..... med en plattång i! Så jag hade själv gömt undan den xD så jävla dum!
   Men glad iaf , för att min älskling är tillbaka :)

Nu är vi full bil på måndag , Sarah, Lina, Tina , Kleen och Sofia! gött.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag har hört att det är dom äldsta som ska sitta fram ;D

2009-03-26 @ 15:31:50
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0