Tjabba Tjena Hallåå!

Tjenixen Tjenixen..

 Precis kommit hem från Familia, nu ska jag snart duscha, fixa håret , måla naglarna och bara chilla i soffan.. jag är verkligen sliten idag, hade behövt sova ut i natt egentligen..

   Lyssnar på scotts just nu ;) haha ..  Dansbandsmusik, haha .. as najs att gå och sjunga till. Idag fick jag sånt sug efter innebandy , jag ville bara ut och spela men det ville såklart ingen annan!

    Idag fick jag även inbjudningen till Tim och Tinas 18 års fest , haha..  "Om du vill bli som oss , alltså stupfulla så ta med mer dricka" haha .. klockrent!  .. Men iallafall, det är TOGAtema, haha !  blir säkert kul:) kul tema iallafall.. :)





Alexsandra
Lina
Catrin
Malin
Sofia
Filippa

Om ni är hemma den 3:e April,så kan ni väl höra av er :) .. Tina , du ska veta att du egentligen ska stå på den listan , men du sviker väl och är inte hemma den 3:e?

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag är ledig ;D Paxar in dig där i kalendern ;)

2009-03-23 @ 18:51:21
URL: http://linastarnert.blogg.se/
Postat av: Lina

Och ja, dansbandsmusik är faktiskt bra! ;D

2009-03-23 @ 18:57:58
URL: http://linastarnert.blogg.se/
Postat av: Tina

ja, jag sviker.. är inte hemma då :(

2009-03-23 @ 21:39:30
Postat av: alexsandra

Jag kommer även om jag jobbar dagen efter :) hallå min bästa vän fyller ju år<3

2009-03-24 @ 17:30:05
URL: http://blegis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0