Tja

Studentfest på Morris igår , väldigt lite tryck för att vara studentfest faktiskt. Mne kvällen började iallafall hos Lina,  sen gick vi hem till Andypandy där var Ludde och CHristoffer med:) spelade guitarhero och hade det trevligt, sen begav vi fem oss ner till morris, var där en timme typ sen stack vi , fast då had ejag tappat bort Lina så jag följde med killarna hem till Andreas och segade o hans sjukt sköna soffa sen kom jag hem :)

Idag har jag pluggat lite, hälsat på min kusin i henne snya hus i hjärnarp , mycket trevligt faktiskt :) sen var det fotbollsträning , det var kul som vanligt.

Nu kollar jag Big Brother.. najse.


Imorgon blir dte skola 10.35.. orka :(  sen efter skolan ska jag hem till Tina och festa till det lite sen ska jag dra med mig henne ut på stan så hon får känna på livet som 18åring ordentligt ;) haha ..  På lördag är dte piratfest , VAFAN LINA OCH EMMA..  ni får skaffa en dräkt till mig, jag kan itne klä mig som en pirat ! .. på söndag är det match, ladda ladda ladda ladda , redan kl 11.00 så på piratfesten så är jag nog ganska lugn :)


   över och ut !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0