so what

aaah gud , vet inte vad som händer alltså. Jag orkar inte med alla känslor och alla problem och allting som har med mig att göra. Känns som om han där uppe inte tycker om mig överhuvudtaget , jag måste ha varit en riktigt värdelös människa i mitt förra liv! 

   Nu är jag nere i botten iallafall och allt kommer bara bli bättre.. jag ska se livet på ett helt annat sätt och jag ska försöka leva livet.. Och gud jag behöver vuxenpoäng, ge mig ett jobb, en lägenhet och en framtid !!

I´m moving on, I´m gonna get stronger now, and nothing could break me down.
 








<3






Kommentarer
Postat av: Lina

Gör som jag, låna bok frivilligt på Äholms bibbla? Lovar, det ger dig vuxenpoäng ;)

2009-03-19 @ 01:08:08
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0